Paper title: |
Study on the development of motor skills in rural areas at secondary school level |
DOI: | https://doi.org/10.4316/SAM.2023.0205 |
Published in: | Volume XVI issue 2/ 2023 |
Publishing date: | 2023 |
Pages: | 35-50 |
Author(s): | GROSU Bogdan-Marius |
Abstract. | The experiment consisted in using 65 means distributed on each motor quality (speed – 20 means, skill – 15 means, endurance – 20 means and strength – 15 means) separately for 10 months, with a distribution of 1200 cumulative minutes on each motor quality. |
Keywords: | motor skills, rural environment, development, secondary school level |
References: |
1. Chirazi M., (2003) – Metode de cercetare în educatie fizica si sport, Editura Universității “Alexandru Ioan Cuza”,Iasi, pg.34-36 2. Dragomir, P., Scarlat, E., (2007) – Educație fizică școlară, Ed. Didactică şi Pedagogică, R.A., Bucureşti, pg.74-76 3. Balint, G. (2009) – Jocurile dinamice – o alternativă pentru optimizarea lecției de educație fizică cu teme din fotbal în învățământul gimnazial, Editura PIM Iași, pg.32-33 4. Cârstea, G. (2000) – Teoria și metodica educației fizice și sportului, Editura AN – DA, București, pg.109-111 5. Grosu B., (2022) – Ștafete și parcursuri aplicative specifice vârstei școlarului mic, Editura Universității “Ștefan cel Mare” Suceava, pg.12-15 6. Niculescu, M., Crețu M., Mateescu, A., Trăilă H., (2007)- Bazele științifice și aplicative ale pregătirii musculare, Editura Universitaria Craiova, pg. 201-205 7. Dragnea, A., Bota, A., Teodorescu, S., Stănescu, M.,Șerbănoiu, S., Tudor, V., (2006) – Educație fizică și sport – teorie și didactică, Editura FEST, Bucureşti, pg.28-31 8. Septimiu, F. T., (2009) – Jocuri de mișcare – ediția a II-a, Editura Fundației România de Mâine, București, pg.25-27 9. Niculescu, M., Simăn, I.I., Mateescu, A., (2008) – Pregătirea musculară în condiții speciale, Editura Universitaria Craiova, pg. 96-100 10. Știrbu, C., (2007) – Formarea deprinderilor sportive la elevii de gimnaziu utilizând jocurile de mișcare, Editura Pim, Iași, pg. 50-53 |
Back to the journal content |